עוד רביעי מגיע ואיתו עוד 10 משחקים בליגה שלנו.
והפעם בתוכנייה שלנו קרבות צמרת במזרח ועוד כמה מאבקי מיקום מעניינים במערב.
נתחיל בנתונים למשחקי הבק-טו-בק שנערכו עד כה בליגה.
בסך הכל 108 משחקי בקטובק התקיימו עד היום, ולמי שחשב שהסיכוי לנצח אותם לא גבוה באו קבוצות הליגה השונות והפתיעו עם לא פחות מ-52 ניצחונות.
עכשיו אני יודע שיש כל מיני משחקי בקטובק, וכל מיני קבוצות ליגה – חזקות, חלשות, פצועות וכו', אבל אם ניקח את הנתונים ונפלח אותם עוד קצת נוכל להתרשם מהעובדות הבאות:
- קבוצה שמשחקת שני משחקים ברצף בחוץ ניצחה 21 מתוך 42 המשחקים שהתקיימו (כנראה שמתרגלים מהר לבתי מלון).
- קבוצה שמארחת שני משחקים ברצף יום אחרי יום בבית ניצחה רק 8 מתוך 15 המשחקים שהתקיימו (כנראה שלא תמיד כיף בבית).
- קבוצה שמשחקת את המשחק הראשון בחוץ ואז חוזרת הביתה תנצח 17 מתוך 27.
- אם לא נפלתם מהנתונים עד כה מגיע הנתון הבא – כשקבוצה משחקת בביתה ואז יוצאת יום למחרת למשחק חוץ הסיכוי שהיא תנצח עומד נכון להיום על 26% בלבד. 6 ניצחונות בלבד מ-23 משחקים.
מרבית הנצחונות הושגו בעמל רב, או מול קבוצות תחתית בליגה. עד כאן אנקדוטות בנושא, בואו נצלול:
קליבלנד (18-5) – גולדן סטייט (9-16) 2:00
קליבלנד חוזרת הביתה אחרי ניצחון צמוד מול ברוקלין והמורל גבוה לקראת שחזור גמר הליגה ב-4 השנים האחרונות.
בצד השני קרי חזר וגולדן סטייט רחוקה כבר 2 משחקים מפסגת המערב. מסקנה – גולדן סטייט 15+.
פצועים מעניינים – דמיאן ג'ונס יוצא מהרוסטר של האלופה ויחד עם גרין שממשיך להיעדר יהיה מחסור בריבאונד… מזל שרוב הכדורים ייכנסו פנימה.
אורלנדו (12-12) – דנבר (7-16) 2:00
אורלנדו בבקטובק חוזרת הביתה לכן הסיכוי שלה לנצח לא רע. מצד שני היא עומדת לפגוש את הלחמניה החמה של הליגה – דנבר – שסופרת 6 ניצחונות רצופים, כובשת את פסגת המערב ולא מראה סימנים של עצירה.
הנאגטס בדרך לשינוי יחס רשמי מצד עכברי כדורסל ברחבי הגלובוס אם ימשיכו לנצח ולא "לעמוד" בציפיות של כולם להתיישרות במאזן ההפסדים. ניצחונות על פורטלנד, הלייקרס, טורונטו ואוקלהומה מצטרפים לאורלנדו שכבר הפסידה ב-25 הפרש לדנבר אך לפני שבוע.
לא חושב שיהיה קל הפעם לדנבר אבל ניתן להם את הקרדיט ואת הניצחון: דנבר 5+.
למי שפספס, ריאיון של ראובן בראל עם הג'וקר:
גארי האריס בסימן שאלה למשחק.
אטלנטה (19-5) – וושינגטון (14-10) 2:30
מפגש ראשון השנה בין הקבוצות. אטלנטה בדרך הבטוחה למקומות 28-30 בליגה, וושינגטון מתעוררת לשני נצחונות רצופים ושאיפות פלייאוף עמומות מתחילות לעלות… מאז מכירות החיסול הוירטואלית בבירה החבר'ה התחילו לנצח ולמרות מאזן החוץ הנוראי שלהם העונה אלך איתם הפעם לניצחון. למה? פשוט כי אטלנטה לא מעוניינת באחד כזה. וושינגטון 3+.
ברוקלין (17-8) – אוקלהומה (7-15) 2:30
ברוקלין אוי ברוקלין ממשיכה להתמיד במסלול הבטוח לתחתית הליגה ואין מי שיוציא אותם משם ברצון או שלא.
7 הפסדים רצופים זה לא דבר מעודד כשאתה עומד לפגוש את אדאמס וחבורת הפטישים של התאנדר.
ברוקלין בבית ניצחו רק 3 משחקים וסנסציה עולמית צריכה לקרות כדי שהם ינצחו את הרביעי. אוקלהומה מנצחת, ברוקלין לא מגיעה ל-98 נקודות.
טורונטו (5-20) – פילי 76' (8-17) 3:00
משחק אש בין שתי קבוצות שנפגשות לראשונה העונה.
טורונטו ניצחה את פילי כבר 112-129 אבל כולנו יודעים שמדובר בקבוצה אחרת. קוואי מול ג'ימי באטלר במצ'אפ ענקים כשאמביד את סימונס ולאורי את סיאקם בפינות של שניהם. כולם בריאים (פולץ כבר לא נחשב) ובמצ'אפ הישיר בין הקבוצות נדמה שאדון סרג' איבאקה יכול להיות אקס פקטור. עד היום פילי קבוצת חוץ בינונית מינוס ולמרות שיש לה כבר 4 ניצחונות רצופים אני הולך הפעם עם הקבוצה הביתית. צמוד צמוד אבל טורונטו 1+.
ממפיס (9-13) – הקליפרס (7-16) 3:00
הצמרת בוערת גם במערב וממפיס תרצה מאוד להוציא את האוויר מהמפרש של הקליפרס. ללוס אנג'לס יש השנה שתי קבוצות מנצחות וזה מרגיש קצת מוגזם, בכלל, ובלי להעליב, קליפרס נראים כמו קבוצת יורוליג סופר דופר ולדעתי הם נמצאים בשיא. הברומטר הפריך ביקום דנילו גלינארי מראה שוב לעולם איזה שחקן פנטסטי הוא כששתי הרגליים עובדות וכל עוד הוא ישאר כזה – הקליפרס ימשיכו להפתיע. לא תשכנעו אותי שטוביאס האריס זה אולסטאר בהתהוות או שהצמד ברדלי את בברלי שווה משהו מעבר לסיכויים גבוהים להידבקות בהרפס. אדון הראל לעומת זאת מגלה סימנים לשובו של הפאואר פורוורד האמיתי לליגה, עשרות רבות של שחקנים בגובה 2.04 ומעלה עם מסה גדולה וידית חלודה מחוץ לקשת מחזיקים לו אצבעות שישנה את המגמה להיפטר משחקנים מסוגם בליגה… אצל ממפיס שכבר הפסידה לקליפרס העונה, ג'ואקים נואה לא כשיר במאה אחוז (!!??) ובספק למשחק וברצינות – הקבוצה בירידה בעיקר בהגנה סימן ההיכר שלה (אולי נואה יעזור?? לא באמת) ואחרי ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים היא תנסה למצוא את עמוד השדרה שלה מחדש. ממפיס קבוצה ביתית מאוד ולכן צפוי לנו משחק צמוד שבו שוב תהיה אפשרות ללו וויליאמס להכריע את הכף – הקליפרס 2+ ( לא מאמין שאני כותב את זה ).
לוק אמבה מוטה ממשיך להיעדר בקליפרס.
מילווקי (7-15) – דטרויט (8-13) 3:00
השנייה נגד הרביעית בקרב צמרת מסקרן. מילווקי קבוצת הריבאונד הטובה בליגה פוגשת את משאבת הריבאונד הטובה ביקום אנדרה דראמונד. בלייק גריפין מול יאניס במצ'אפ ישיר יהיה מעניין לראות מי ישמור על מי. שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסדים ועדיין לא פגשו העונה אחת את השנייה. מילווקי שומרת בקנאות על הבית (2-11). דטרויט ניצחה בחוץ העונה רק במזרח ורק את אורלנדו, אטלנטה, שיקאגו, וקליבלנד… ברוק לופז נמצא בירידה בקליעה מבחוץ כשבחמשת המשחקים האחרונים הוא 20% בלבד משלוש כולל משחק מחריד של 12-0 משלוש מול פיניקס. דווקא הלילה הריווח של הבאקס מול דטרויט אמור לסייע לו ובכלל המצ'אפים נראים לטובת מילווקי לחלוטין. בערב סביר הקבוצה הביתית לוקחת – מילווקי 10+.
במילווקי חוץ מהנסון שלא משחק גם איליאסובה – החלטה בזמן משחק. בדטרויט רג'י בולוק בחוץ וזאת מכה לא פשוטה למצ'אפ הלילה.
מינסוטה (12-12) – שארלוט (12-11) 3:00
עוד מרעננת רשמית של הליגה היא מינסוטה שמאז המהפך הפכה לקבוצה אחרת לחלוטין (ואף מילה על המאמן שלה). 5 ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים מקפיצים את הקבוצה לתמונת הפלייאוף הרותחת במערב כשעיקר השינוי הוא בהגנה. בעשרת המשחקים האחרונים מינסוטה ספגה יותר מ-103 נקודות רק פעם אחת כשבכל 5 הניצחונות האחרונים שלה היא סופגת פחות מ-96 נקודות! ניכר שהקבוצה רוצה סופסוף לנצח וחדר ההלבשה חוזר למסלול תקין. הוספ של קובינגטון את סאריץ' אדירה והופכת את מינסוטה לקבוצה עם ספסל טוב יותר וחמישייה מחוייבת יותר. בצד של שארלוט נרגעים מפתיחת עונה מדהימה של קמבה ווקר שסיים את המשחקים האחרונים עם 21,19 ו-13 נקודות בלבד. שארלוט עדיין לא הפסידה העונה 3 משחקים רצופים והצליחה למתוח את כל היריבות שלה למשחקים צמודים. הנה הפסד נוסף – מינסוטה 5+.
בשארלוט – קודי זלר בספק, מרווין וויליאמס לא יעלה לפרקט הלילה.
ניו אורלינס (13-12) – דאלאס (10-12) 3:00
דאלאס בחלק השני של בקטובק ועוד במשחק חוץ. זוכרים מה אומרת הסטטיסטיקה על זה? נכון הסיכויים לגמרי נגדה. האם יש לה תרופת נגד בדמותו של הדונצ'יץ'? יהיה רומנטי להאמין אבל לא הפעם. ניו אורלינס חוזרת לנדנדה שאפיינה אותה בשנים האחרונות, משחק כן משחק לא ופלרטוט עם ה-50%. במשחק האחרון מול הקליפרס הגיעו כולם לשחק ולמרות זאת הקבוצה מל.איי חזרה עם הניצחון. ניו אורלינס רצה ומשחקת בסקור גבוה ואחרי יום מנוחה היא פייבוריטית. דאלאס החיננית יותר מתמיד מנצחת כבר 5 מ-6 האחרונים שלה ויהיה מעניין מאוד לצפות הלילה במצ'אפים מירוטיץ'-דונצ'יץ', ג'ורדן-דיוויס ומי ישמור על רנדל. ניו אורלינס 8+.
בגזרת הפציעות מירוטיץ' – החלטה בזמן משחק.
ל.א. לייקרס (9-14) – סן אנטוניו (13-11) 5:30
סן אנטוניו בחלק השני של בקטובק משחק חוץ שני ברציפות אחרי ההפסד ליוטה. הסטטיסטיקה אומרת שיש לה 50% סיכוי לנצח. המציאות אומרת שאין לה מצ'אפ לחבורת הפורוורדים של לברון… מצד אחד הלייקרס עדיין קבוצה לא מסודרת עם נטיה לאיבודי כדור ומצבי רוח וחיסרון במצ'אפ מול למרכוס. מצד שני הספרס כבר היו בבקטובק 3 פעמים (!!) מתחילת העונה והפסידו את כל המשחקים שלהם (כולם גם בחוץ). מצד שני הספרס כבר ניצחו את הלייקרס 110-116. מצד אחד הלייקרס שיחקו עם רונדו… אין פצועים חדשים בסגלי הקבוצות, הלייקרס במומנטום חיובי ורוצה להיצמד לצמרת, אין לי מושג מה המומנטום אצל הספרס שחוץ מהמקום ה-14 תנסה להזכיר לעצמה שיש רק 4 ניצחונות בינה לבין צמרת המערב הזמנית, שיש לה מסורת ומאמן טוב משל הלייקרס. אם לא השתכנעתם אתם מוזמנים להפסיק כאן כי אוהד כמוני עוד לא התייאש ונותן את הניצחון לספרס 4+.
תודה, התמונה המסיימת ענקית. קואליציה של הדד ווקרס והלאניסטרים.
האם זה הבום הבא בליגה? פופ ללייקרס!
אין מצב פופ לבן ודומיננטי זה מוריד מערך התאגיד שצריך גם להיות בעלים מנגר מאמן ושחקן אחרת תדמיתו תיפגע. תכף הוא מטריד כת גני באס 😁
חתיכת תגובה שמעון,זהר,התאגיד יטרוף אותך
שאפו ענק לבדיקה. כמעט כל המסקרים והמגיבים נותנים דגש גדול על הבק טו בק ובתור מהמר הייתה לי הרגשה שזה לא באמת כזה משפיע. הענין עם בק טו בק של בית ואז חוץ הוא היוצא דופן וזה "עושה שכל".
זה בהחלט משפיע וללא בק טו בק הקבוצות הטובות היו מנצחות יותר. קרה לא פעם שקהוצות בכושר טוב במשחק השני שיחקו לא טוב. זהלא שהנתונים מראים רוב מכריע של ניצחונות במשחק השני.
תודה רבה איתי אחלה פריוויו
תענוג לקרוא פריוויו בשקיקה. גדול אתה.
לייקרס ניישן בשבילכם עד חצי המלכות
אני אדביק במקומות נוספים כדי שלא תפספסו
https://fastbreakdaily.com/2018/12/05/anthony-davis-traded-weeks/?fbclid=IwAR28nzrtE3oFLVyVRfnfO0wWRUJ4broMOGVo6G8fRe5uUB5IA9pKvMRPUig
אין על התאגיד המנגר הטוב בליגה. גיא תגובתך. ועוד בלי לוותר על קוזמה חחח איזה הנהלה בזיון של נא שימשיכו להירקב למוות ופה דיברו איתי על פולץ תמורת מירו חח דיוויס הולך תמורת 3 נגרים בול פופ ואינגראהם 😂😂😂😊😊😂😂😂 איפה הקבוצות האחרות או שיש בלעדיות לתאגיד?? עכשיו רק חסר שדוראנט וקאווי יחברו בקליפרס ויהיה מצחיק נקמת הקאפקייקס.
הלו
שום דבר לא סגור פה, זו רק ידיעה גיסנו, יכול להיות גם פייק ניוז!
אנחנו נראה בקרוב. התאגיד לא מדליף סתם כאלו דברים או דכן להפעיל לחץ מנטלי על אינגראהם בול? דיוויס חתום אצלו עניין של זמן. עלולים לצוץ קשיים להתעכב לקיץ וכאלו אבל עד שחתם בתאגיד לא היה שמועת טרייד אחת על דיוויס מאז יש כל הזמן זה לא מקרי זה מוזמן ומכוון מלמעלה. לחץ מנטלי על דמפס 🤣
אל תשכח שלא דיוויס מקבל את ההחלטות ונראה לי שהם יעדיפו הצעה הרבה פחות טובה מבחינתם רק בשביל שלא יגיע ללייקרס
נא צריכה לקחת את ההכי טוב שיציעו לה ולחשוב רק על עצמה. לעשות דווקא לדיוויס לא יתן לה כלום חוץ מהשחלה רגעית עם חיוך. לדיוויס יש עוד 3 שנים בחוזה אז יכול להיחנק הוא לא בעמדה של קאווי. נכון דיוויס יכול לאיים על מועדונים שהוא לא ישחק אבל באמת לא ישחק 3 שנים? נראה לכם? ואם הוא עושה ככה אני 3 שנים גומר אותו ביציע ושולח אותו לדי ליג. יש מלא קבוצות עם חבילות הרבה יותר טובות מנגרי הלייקרס. לי ברור שאורלנדו מפגרים יהיו אלו שיספגו את בול אם הטרייד יהיה גם במעורבותם. הדוק אומר שדיוויס אמר לא לבוסטון ולא מעוניין הוא ישחק כמו גדול שיראה שנלחמים על אליפות על מי הוא עובד? גם קאווי איים על טורנטו אז מה? לשחקנים האלו בסוף חשוב השם המותג הסטט והכסף יותר מהכל הם לא יפגעו בזה לאורך זמן. אם טרייד הזה יצא לפועל זה יותר מגוחך מהמתנה שהביאו לקובי. לא רואה מה נא מרוויחים פה או שמישהו שם מאמין שאינגראהןם זה דוראנט הבא 😁
קצת יותר משנה וחצי. זה מה שנותר בחוזה של דייויס.
פצצות בדרך,
היו פה נאיבים שחשבו שלברון בא להעביר את שנותיו כבמאי בהוליווד ואין לו שאיפות. ניקוי אורוות עד הפלייאוף. קוזמה יהיה השורד היחיד כנראה. טיי לו כבר קיבל טלפון להיות מוכן לשרטט את מה שהתאגיד יגיד. מעניין מי השלישי שיצטרף אליהם עכשיו. עכשיו זה רק אולסטאר כזה שלא יפריע למלך ולגבה מס 3 כמו לאב ובוש מעניין מי סה יהיה דדי?
שמעון אתה מאוד בכיין, לקארי מותר לשחק עם רביעית אולסטארים לצידו, אבל ללברון אסור לשחק עם שום אולסטאר?
מעבר לזה שאני בספק אם טרייד כזה יצא לפועל.
מתבכיין? איפה? יותר צפוי מזה לא היה. אני אמרתי זה באוגוסט 2017 פה. שלברון יהיה בלייקרס עם 2 אולסטארים. בשבילי זה מובן מאליו.
אתה יכול לבדוק.
אה והוא עדיין יקבל בראש מגולדן. דוראנט ישאר שם כמו גדול בשביל לעבור אותו באליפויות.
שמעון לא מבינים אותך!
מילון אבן שושן זה לא בושה לפתוח.
בינתיים אין לו אפילו אחד, בלי קשר אל תהיה בטוח שדוראנט נשאר בגולדן סטייט, אני לא פוסל שהוא יחתום בקליפרס או בניקס.
ניקס מה דוראנט נראה לך אוטיסט? תבין דוראנט בתחרות עם לברון על הראשמור. הוא רוצה לעבור את לברון באליפויות. גם קרי. לברון רוצה לוודא בכל כוחו שזה לא יקרה ודלא יחלו דיבורים דהם גדולים ממנו. הוא לא רוצה זאת אפילו ברמת השיח ובלי קשר הוא רוצה להדתוחת לקובי ומגיק לפחות. דוראנט יכול להגיע לקליפרס כן בהחלט אבל הוא יודע כמו לברון שלבד הוא לא יכול לקחת אליפות. איך יכול לקחת סיכון? לשכנע את קאווי לחתום לצידו ושדניהם יוותרו על כסף ויעשו סיין אנד טרייד עם גלינארי והאריס או שחקנים אחרים. אבל דוראנט הוא לא תאגיד ולא פוליטיקאי על ברמה של לברון הוא כמו אבי גבאי מול ביבי בערבוביה ואין לו מנטליות וכריזמה כזאת לערבב. חוץ מזה זה בזבוז זמן וגם אם הוא רוצה לנקום בגולדן ולהראות שהם כלום בלעדיו גם הוא יפגע אז הוא יודע איפה יהיה לו הכי קל להיכנס לראשמור וזה רק בגולדן סטייט וגם בלי לוותר על כסף. קרי אותו דבר גם והוא רוצה את דוראנט לצידו כי שניהם לא נהיים צעירים יותר. דוראנט יחתום על מקס בגולדן סטייט בודאות לדעתי עם סיכוי קלוש לקליפרס. לא רואה אותו זז מילימטר.
אז דוראנט יחתום על מקסימום ,קארי חתום על מקסימום וזה אומר שאחד או 2 מהאחרים חייבים לעזוב (גרין וקליי)
קליי וגם גרין רוצים את הכסף גם כן.
אני חושב שמה3 (תוציא את קארי שכבר חתום) האחד שיעזוב יהיה דוראנט.
הוא לא ילך ללייקרס בשום צורה ,זה פשוט יהיה יותר מידי אפילו לרמתו .
הוא ירצה ללכת למקום שיאפשר לו לשנות את התדמית שדבקה בו ,הוא ירצה ללכת למקום בו אין עוררין שהוא האיש המרכזי,ה"מנהיג" ובעל הבית של הפרנצ'ייז כי לא באוקלהומה ולא בג"ס הוא היה כזה.
הוא לא ירצה ללכת ללייקרס ולהתחבא מאחרי עוד דמות מרכזית בפעם השלישית
אדיסו אם מישהו ילך זה גרין אבל הוא יחתום על חוזה בסדר וישתוק כי הוא יודע סהוא לא יקבל בדום מקום 30 מיליון גם לא בניקס. קליי יסתפק בפחות ממקס הוא אוהב את החיים בסן פרנסיסקו ובקבוצה לא יזוז משם. דוראנט רק צריך יותר אליפויות מלברון ויתחילו דיבורים על מייקל לא צריך יותר מזה. אם ירצה להיות אמיץ זה רק קליפרס אבל אין לו ביצים לזה.
חוץ מזה בשנייה שלברון ירכיב סופר טים אז הסופר טים של גולדן הופך ללגיטימי הבנת? זה כבר לא ללא תחרות אלא יש להם מתחרה כמו סלטיקס לייקרס בשנות ה80. ככה זה לגטימי. מה שלא לגיטימי זה שאתה סופר טים יחיד בלי תחרות. הרי אם קרי דטראנט קליי ינצחו את לברון ליליארד דיוויס על מה תתלונן? תצטרך לפרגן ל דוראנט הוא יצטרך להתאמץ יותר
או שדוראנט עושה כמו התאגיד ומודיע דהוא חותם בבוסטון בלי לעדכן את איינג וסטיבנס ואז הוא מגיע עם הפמלייה. איינג וסטחבנס יחכו לו עם שטיח אדום
שמעון, אין סיכוי בעולם שדוראנט יוזכר עם מייקל ולברון באותה נשימה. פשוט אין!
תודה על פריוויו מצויין.
דטרויט -מילווקי, ופילי – טורונטו,
יכול להיות פריוויו לחצי גמר המזרח.
(אם בוסטון לא תתאושש עד אז).
פריוויו נפלא איתי, מבחינתי את הרוקי העונה בצוותא עם לוקה. טורונטו פילי משחק אש, קליפרס ממפיס יהיה צמוד בוודאי, והתחזית שלך בסוף מוצדקת לגמרי. אוהד זה אוהד.
תודה על הפריוויו, אני מריח דווקא כמה הפתעות הערב:
לייקרס ינצחו את הספרס(זה הפתעה בכלל?)
אטלנטה מנצחת את וושינגטון(הגיע הזמן לטרייד בבירה)
המג'יק מחוללים קסם ומנצחים את דנבר
יא אללה איזה משחקים!!!
*ווריורס בחיים לא מנצחת על 15.
*אורלנדו מנצחת את דנבר
*טורונטו – פילי!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*מילווקי-דטרויט – יא אללה!
*ממפיס – קליפרס…
משחק אחרי משחק. מדהים
תודה רבה איתי, אחלה פריוויו.
טורונטו פילי וממפיס קליפרס מעניינים מאד.
אני מתחיל לחשוב שפופ משטה בכולנו והפך לציוני גמור…. בכל מקרה, לא רואה אותנו מנצחים את הלייקרס במצב הנוכחי.
גולדן תתן בראש לקאבס. דנבר תתן בראש לאורלנדו למרות שייתכו משחק צמוד.
טריי יאנג ינגב את הפרקט עם גון וול. אוק תנצח במותחן את הנטס העקשנים הקליפרס ינצחו בממפיס גם במותחן שבו סוויט לו שוב ירצח. הספרס למרות הבק טו בק מנגבים את הפרקט עם הלייקרס ועושים עליהם 3 0 עונתי. האיילים ירמסו את דטרויט הגבה ישתה וניל כמחווה ושמחה לטרייד המתקרב לזרועות המלך הזאבים יאכלו את הצרעות והמיין איבנט פילי תגיע למותחן עד הבאזר בקנדה בו גימי יראה לקאווי מאיפה הדג משתין נצחון לפילי בנקודה.
תשובה למה שכתבת בפוסט הקודם ("אמרת ששום אולסטאר לא יגיע העונה ללייקרס זה מה אמרת") :
האינטרנט זוכר הכל, שמעון.
זה מה שכתבת ביולי האחרון:
"חברים 2 אולסטארים עוד יגיעו לליקרס עד הפלייאוף. תרגעו. לברון לא ישחק עם לונזו וקוזמה ולא בשביל זה הגיע."
התשובה שלי:
"שמעון, בוקר טוב.
יש לך עדיין הזדמנות ללכת על האמונה שלך, ולנסות להרוויח בורגר + בירה.
אני אומר שללייקרס אין עוד 2 אולסטארים (ההגדרה של אולסטאר: שיחק משחק אולסטאר 1 לפחות ב-3 השנים האחרונות, או נבחר לאחת מחמישיות העונה ב-3 השנים האחרונות) לצדו של לברון עד לפלייאוף.
הולך?"
http://www.hoops.co.il/?p=128853
(זה הפוסט בו התנהל הדיון)
לא הבנתי מה באת להגיד לי? גיא שנינו יודעים טוב מאד שיהיו לו שני אולסטארים. אם לא העונה אז עונה הבאה. זה השורה התחתונה שלי. אתה אומר טעיתי בדד ליין? סבבה נראה, ייתכן, העיקר אבל זה המהות ובמהות אתה מסכים איתי.
המהות הייתה, ונשארה, לזכות באליפות.
הדרך, היא שונה לגמרי ממה שתיארת.
הנרטיב שלברון "בורח" מהקונפרנס המערבי –
התפרק.
הנרטיב שלברון מוכן לשחק רק בסופר טים –
התפרק.
הנרטיב שלברון הוא "מקבל ההחלטות" הראשי בכל מקום בו הוא משחק –
התפרק.
תעקוב אחרי כל מה שהתרחש –
הלייקרס לא מוכרים את העתיד עבור הווה לא וודאי.
הם מתנהלים בסבלנות.
האם הם יצרפו את דייויס אם זה יתאפשר להם?
ברור. כל קבוצה תעשה מהלך שכזה. בדיוק כמו שגולדן סטייט הלכה על דוראנט ברגע בו זה התאפשר. יש מהלכים שהם "נו בריינר".
אבל התכנית היסודית, היא לבנות כימיה, להתפתח כקבוצה, ובקיץ הבא לנצל מקום מתחת לתקרת השכר בשביל לנסות ולהתחזק, מבלי לאבד נכסים.
מה שהיה ברור, ונשאר ברור,
זה שהלייקרס לא צרפו 2 אולסטארים השנה. הם גם לא יעשו זאת.
הם פשוט לא יכולים.
הנרטיב שלברון "בורח" מהקונפרנס המערבי –
חי וקיים ועומד לבוא בגדול
הנרטיב שלברון מוכן לשחק רק בסופר טים –
חי וקיים ועומד לבוא בגדול
הנרטיב שלברון הוא "מקבל ההחלטות" הראשי בכל מקום בו הוא משחק –
חי וקיים ועומד לבוא בגדול
100+
ואני אוסיף שלדעתי גם עונה הבאה הם לא יביאו סופרסטאר אלא רק אולסטאר כלשהו …
לכבוד חנוכה: https://youtu.be/uyw4RBOMUzw
תודה רבה
משחקים טובים .
אני אהיה בברקלי סנטר הלילה (מקווה לא לנאחס את התאנדר)
רשמתי לנו הפסד זה עליך
תהנה. מצפה ל-TD של ראס עם נצחון יפה אל תאכב. אני אגיע ב4 ורבע לחצי השני של טורנטו פילי
"That was funny. Look how that turned out. Psssh. Bums. That was crazy.
"I forgot about that. Well, look at what pettiness gets you. Gets you 1-8 in the Finals. Idiots."
קליי על הקאבלירס (או שזה מכוון ללברון)
זה היה על ההטרלות של אוהדי הקאבס
לא, זה היה כשהזכירו לו על חגיגת ההלואין שלברון עשה אחרי שחזרו מ-3-1, עם דמויות של סטף וקליי ומשהו עם מוות.
כן, צודק.
פרוויו מעולה ותודה על ניתוח הסיכויים 🙂
סיקור נהדר!
נמצא היום במשחק של טורונטו ופילי . אם מישהו רוצה לשאול שאלות או להציע הצעות אנסה להעביר אותן הלאה 🙂
תשאל את סימונס אם הוא דואג שהוא יחנק בפלייאוף בגלל שלא יודע לקלוע ומתי הוא מתכוון ללמוד לעשות זה?
לא יודע אם אשאל אותו ככה 😉 אבל אפשר בהחלט לשאול על הקליעה שלו…מה גם שאף אחד לא שאל על זה עד עכשיו 😉
וואה וואה תזהר שלא יביא לך מבט תאגידי אל תשכח שהוא חבר שם. שאלה כזאת כתה מועמד לבלק ליסט. זה למה לא שאלו עד עכשיו😁
הי לכולם תודה על התגובות בהחלט לילה סוםר מעניין
מזל שכל הכדורים יכנסו פנימה :)))) אחלה פריוויו
דיוויס לא יעבור ללייקרס אין להם מה להציע לפליקנס , מבחינת תמורה כנראה שרק לבוסטון יש מספיק נכסים אחריהם פילי פיניקס שיקגו .
חייב להעיף את ג'נטרי , כולם עם מספרי קריירה והקבוצה משחקת פח.
הצעה לטרייד
ג'רו רנדל פייטון לבוסטון
היווארד רוזיר ובראון לפליקנס
נשמע כמו טרייד טוב ל2 הצדדים
ESPN, FS1, TNT כולם עסוקים בספינים על מה שהולך לקרות עם הלייקרס.
כולם משדכים את כל הכוכבים ללייקרס
אין כוכב אחד שלא דיברו עליו כמי שיבוא להיות הסייד קיק של המלכה ג'יימס.
זה מזכיר לי את העונה שעברה כשכל אותם ערוצים ניפחו לנו את המח כמה ג'ורג' וקוואי ובאטלר מתים כבר לחבור למלכה בלה לה לנד…..הסוף כאמור ידוע.
אף כוכב לא מעוניין להיות הזונה של לברון,השחקן שכל אותם ערוצים יחסלו במקרה והמלכה לא תצליח.
הכוכב היחיד שהצליח לשחק איתו היה וועד,חברו הטוב ובוש שהפך מסופרסטאר מוביל קבוצה לקאצ' אנד שוט רול פלייר.
כל הקשקושים על לברון וכמה כולם רוצים לשחק איתו זה סיפורי סבתא .
לא AD ולא KD ינחתו בלייקרס.
שמעון דוראנט מצויין.ענק.
גם קלייד ובארקלי היו.
גם יואינג,דיוויד רובינסון ונוביצקי (עדיין).
אבל לברון בירד מג'יק ומייקל זה משהוא אחר.
שליטה אבסולוטית ופרנצ'ייז ליג פלייר.
גם קארי יכל להיות אבל אז הגיע דוראנט.
כמה דברים על לברון דוראנט וקרי שאנשים פה לא כ"כ מבינים לגביהם.
עד שהגיע קרי לברון היה המלך הבלתי מעורער, מעמדו התחזק משנה לשנה, הוא היה פני הליגה, היה חסום בפני כל ביקורת וכולם שכחו לו את האיחוד במיאמי שהיה אמור להניב 8 טבעות. הוא הוביל נרטיב שהוא הגדול מכולם שהוא קרוב למייקל ועומד לדלג מעליו, הוא דאג במשך השנים להתוות נרטיב שרק הוא ומייקל בדיון אבל כמה שחקנים מעצבנים ואוהדים הזכירו לו את הממבה אבל הוא מיתג עצמו כטופ 3 מינימלי, הוא דאג שכל האחרים לא יהיו בדיון, הפעיל את כל זרועות התאגיד בצורה נמרצת.
עד קרי ודוראנט לא היו לו מתחרים אבל קרי התחיל לצבור תהילה ופופלריות, סטפן האיום חדר לתודעה והביס אותו. קרי הצהיר בכל ראיון שהוא שואף להיות מהגדולים בהיסטוריה, יש לו את הדרייב של הגדולים מכולם. אל תתנו לבייבי פייס המחייך להטעות אתכם. הוא בן זונה אמיתי שרוצה להתעלות מעל לברון בסוף הקריירה. הוא גם רוצה להתעלות מעל דוראנט שלא תטעו אבל הוא יודע שלברון חזק בנרטיב מחוץ לכדורסל ולכן הוא נלחם לצד דוראנט.
לקרי עם 5 טבעות יהיה קשה לא להיות בראשמור, הוא גם שינה את המשחק שזה יתרון שאין ללברון ולא לדוראנט.
דוראנט כמה שנראה לכם רגיש חתיכת אלפא מניאק אמיתי עם דרייב שאיש לא יעמוד בדרכו. הוא היה מוכן לבזות ולהשפיל את עצמו בשביל להיות בראשמור, בשביל להתעלות על לברון, כי הוא יודע את מה שמייקל אמר ששאלו אותו האם לברון טוב מקובי, NO 5 IS STILL MORE THAN 3. כמו שקרי משתמש בו הוא משתמש בקרי, האויב של האויב שלך הוא חבר שלי.
עוד 2 טבעות ודוראנט יהיה בהרבה מקומות מעל לברון עוד 3 טבעות וזה כבר דיבורים על מייקל, שלא יהיו לכם ספקות.
לברון לא ישן בלילה בגלל זה, הוא מניאק חולני כמו כריסטיאנו, הדרייב הזה מה שמוביל אותו ולא ייתכן שהוא ה-שחקן אולי הגדול של העשור האחרון יהיה עם פחות אליפויות משחקנים פעילים נוכחיים, זה אומר שהוא לא הגדול בדורו, פוגם לו בכל התהילה והנרטיב. לעולם לא יוכל להגדי אני הגדול מכולם כי יגידו לו איך? קרי ודוראנט לקחו יותר ממך ועלייך בזמן שהיית בשיא שלך, איך אתה הגדול מכולם? ומול זה אין לו מה להגיד לכן חברים לברון הולך להתאבד ולעשות את כל שבכוחו למנוע זאת ואם צריך יארגן לצידו גם 4 אולסטארים, יש מספיק שיחתמו אצלו.
אנחנו עדים לתחרות על הראשמור של 3 שחקנים היסטורים בלייב ששניים מהם מעדיפים להוריד את לברון למטה ואז יתחרו אולי ביניהם אבל קודם לברון צריך לצאת מהמירוץ.
זו האמת חברים, לכן קווין דוראנט לעולם לא יגיע לשחק עבור לברון ולחיות בצילו שכל התהילה תהיה של המלך ודוראנט ייזכר לדראון עולם, הוא יודע את זה וזה פשוט לא יקרה. הוא מעדיף להיות עם קרי שווה בשווה ואף להתעלות עליו.
אגב כבר לאיש אין בושה ואם לא היה תקרת שכר היו משחקים גם 7 אולסטארים יחד. התוו נרטיב שרק הטבעת חשובה ולא הדרך ולכן אף אחד לא מבייש להיות עם 4 אולסטארים ועוד להצהיר שהוא ראשמור.
מאז לייקרס סלטיקס נוצר חוק לא כתוב שזה סופרסטאר ואולסטאר אמורים להוביל לטבעת וכך היה מייקל ופיפן, האקים וקלייד, טימי ורובינסון, שאק קובי, וויד שאק, טימי וטוני באמצע דטרויט לקחה אליפות בלי כוכב ודירק והאקים גם לקחו לבד עד שהקינג החליט שזה לא מתאים ב-2010 ושינה את חוקי המשחק.
לברון הוא האבא המייסד בשנות ה-2000 של מה שקורה עכשיו עם הסופר טימס.
תראו מה דווין בוקר החוצפן אמר שהוא רוצה סופר טים בפיניקס לפני כמה שבועות. הוא הראשון שיברח להתחבר לסטארים אחרים.
שמעון איזה שטויות, דוראנט אמנם שחקן טוב מקארי אבל הוא הגיע לקבוצה שלו, וכל עוד הוא ישאר בגולדן סטייט, לקארי תהיה אליפות אחת יותר, ואז סביר להניח שייזכר כגדול ממנו, למרות שדוראנט שחקן הרבה יותר טוב, אין סיכוי בעולם שהוא נשאר עד סוף הקריירה בגולדן סטייט, ויש סיכוי שהוא עוזב כבר בסוף העונה הקרובה, עם 3 אליפויות בכיס, ולוקח את השושלת איתו.
שמעון,אני באמת מתקשה להבין איך 2 שמשחקים באותה קבוצה יכולים להיות הגדולים ביותר?
דוראנט לא יכול לעבור את לברון כל עוד הוא בגולדן סטייט,תבין שזה לא יכול להיות ,המצב בו if you cannot beat them join them לא יכול לשבת בסטנדרטים של ראשמור!
זה לא שהוא עזב קבוצה עלובה שאין לה סיכוי להתחרות
לא יכול להיות שחקן ראשמור עוזב לקבוצה המתחרה שהוא היה איתה ראש בראש עד למשחק 7 .
"אלפא"??? דוראנט אלפא? אפילו הוא בעצמו מודה שהוא לא כזה .
2 ששיחקו יחד והם לרוב בראשמור הם מג'יק וקארים ,העניין הוא שקארים לקח אליפות לפני ההצטרפות ללייקרס,לפני הגעתו של מג'יק
מג'יק הגיע ללייקרס ושינה את ההיסטוריה שלה ולכן שניהם השפיעו יחד ולחוד בשונה מג"ס שבו רק קארי יכול עוד להגיע למקומות של הענקיים
דוראנט?
דוראנט הוא סקורר משין וסייד קיק מופלא
אם כרמלו היה טיפה מחוייב הוא הכפיל של דוראנט.
לברון הבדיל עצמו מהם ברגע שלקח אליפות בקליבלנד (עזוב עכשיו סיפורי בכי ,זה שיחק זה לא שיחק וכו').
אז כל עוד דוראנט לא ילך למקום אחר ויביא טבעת כהמנהיג והשחקן החשוב הוא לעולם לא ידגדג את הראשמור ולא את לברון (שאישית אני לא מאוהדיו ואפשר אפילו לומר שאני משונאיו אך אי אפשר להתעלם מעובדות).
זה לא יעזור לך כמה תרשום שדוראט יעבור את כולם כי כולם יודעים שהוא לא באזור הזה,הוא עצמו מודע לעניין .
בראשמור נמצאים שחקנים שעשו הכל מהכל ולרוב באותה הקבוצה שבחרה אותם בדראפט.
בראשמור נמצאים שחקני אלפא ללא עוררין ,השחקנים החשובים ביותר בקבוצות והם.
האם דוראנט היה באיזשהו שלב בקריירה האלפא של קבוצתו?
האם הוא השחקן החשוב ביותר בגולדן סטייט? (תענה ברצינות ולא משהו שיעבוד עם הנרטיב שלך יא אחי)
כן דוראנט באותה חשיבות של קרי והיה אלפא באוק-ראס לא היה מספר 1 של התאנדר שדוראנט היה שם עם כל הכבוד.
אני חושב שאתה לא מבין או מתקשה להשלים עם העובדות.
ראס היה האלפא והמנהיג של התאנדר (זה לא אומר שמבחינת יכולת וכשרון הוא טוב מדוראנט)
אלפא זה לא מנהיג וזה לא אותו דבר. ראס היה הרכז. השחקן של התאנדר היה דוראנט, הוא היה הכוכב הראשי בהצגה. גם קאווי לא מנהיג אז? הלוחם הכי טוב לא חייב להיות המפקד
אז אליפות אחת מספיקה לראשמור? כל מי שבראשמור עם 5-6 טבעות. אתה אומר שללברון יש רק אליפות אחת אז מקומו לא בראשמור.
אבל אם אתה אומר שכן ויש לו 3 אז לדוראנט יש 2 ולקרי 3. לקרי אגב גם יש אליפות במודל הקלאסי עם אולסטאר אחד-קליי.
ללברון יש 3 טבעות אבל מה שמבדיל בינו לבין דוראנט למשל זה הטבעת עם קליבלנד.
אל תהיה קטנוני
אז עם טבעת אחת לברון בראשמור??? שלמייקל יש 6 לקארים 6 לקובי 5?
רגע אז מה עם בירד ומגיק ששיחקו רק עם סופרסטארים? במה זה שונה מדוראנט?
התהליך הוא שונה ,זה שאתה שוכח את תהליך ההצטרפות של דוראנט לא אומר שההיסטוריה לא תזכור
בנוסף בשביל לעמוד על פסגת ההר יחד עם הענקיים אתה חייב להיות האיש החשוב ביותר בקבוצתך ,דוראנט הוא לא האיש החשוב בקבוצתו
ומה דריימונד גרין עז? הוא אולסטאר.
סליחה שמעון אבל זה פשוט שטויות. קודם כל לגבי הנקודה השנייה שהעלית, התעלמת לגמרי מרודמן. מדובר בשחקן הגנה מדהים וריבאונדר אימתני. האם הוא לא יותר טוב מכריס בוש או מלאב? ברור שכן. לא היה שום דבר חריג בקבוצה שנבנתה במיאמי. מה שהיה חריג זה האופן השחצני שבה לברון תיקשר את המעבר.
לגבי החלק הראשון של התגובה – עזוב. קארי הוא הקלע הטוב בהיסטוריה בפער. דוראנט מכונת התקפה בלתי עצירה. שניהם, גם עם 5-6 אליפויות לא יתקרבו לרמה שלברון מפגין בעקביות כבר 16 עונות, וכמובן שהעובדה שהם משחקים יחד עובדת לרעתם.
שמעון, כתבת על דוראנט "הוא היה מוכן לבזות ולהשפיל את עצמו בשביל להיות בראשמור, בשביל להתעלות על לברון"
הביזוי וההשפלה הם הסיבות למה הוא לא יהיה בראשמור.
הנה, קחו עוד קצת חומר בערה למדורה:
http://www.espn.com/nba/story/_/id/25460460/kevin-durant-not-sure-lakers-find-star-pair-lebron
חחחח השחקן הזה חסר אופי לחלוטין וברור שהוא יתקשה לשחק לצידו של לברון ,לשחק עם לברון ועוד בלייקרס זה מתכון להשפלות מצד המדייה במקרה של הפסדים.
באוקלהומה היה את מי להאשים,ראס הוא האשם התמידי לכל מקרה שלא יקרה אבל בלייקרס,לצד לברון?
לברון תמיד זוכה בתהילה במקרה של הצלחה והאחרים במקרה של כשלון ולכן מובן ובמיוחד מצד דוראנט שיכול לרדת למעמקי הדיכאון אם וכאשר המדייה תיפול עליו.
ברור הוא לא יתאבד. אם דוראנט יקלע כל משחק 50 יגידו המלך הביא אליפות. אם תהיה פאשלה רק אותו יאשימו. רק לברון יכול להטיל צל על דוראנט לכן בחיים לא יגיע לשם, הוא לא סמרטוט ברמה הזאת.
גיא תגובתך על מילות הדוראנטולה. האם הוא עדיין מגיע ללייקרס?
לברון ליד דוראנט שילוב שנברא מלעמלה, שניהם חברים טובים שניהם בלתי עצירים, אני רק חושב במי ההגנה תתמקד בלברון או דוראנט, אני בהחלט רואה את דוראנט מגיע בסוף השנה אלינו.
לגבי לברון הוא ממש לא תמיד זוכה בתהילה וההפסד הוא לא אשם, אנשים לא זוכרים איך התקשורת מעכה אותו ב2011 בהפסד לדאלאס, הוא עדיין כוכב על ובNBA , כוכבים נהנים מהתהילה וכשמספידים אז זה המאמן.
חח דוראנט מצהיר שללייקרס הוא לא יגיע. גיא זה בשבילך ואני רואה שעוקצים את לברון אאוץ'
היום kd עלה אצלי לדרגת אליל
50 אחוז מהאיבה שלי ללברון מקורה באנשים ב אי אס פי אן ופוקס.
רוב הויכוחים שלי ב 2016 האמוציונלית שלי פה באתר היו על איך מנסים לשנמך(יש מילה כזאת בכלל?) את קיירי ולהציג את לברון כאילו הוא סוחב לבדו.בכלל ללברון ב 2016 לא הייתה קבוצה פחות טובה מהווריירס מבחינת שמות נטולת קיי די.פשוט העונה הסדירה של ה 73-9 גרמה לכולם לחשוב כך.
ועדיין בלי הליגה ודריימונד זה נגמר 1-4 לווריירס אבל דוראנט היה הפיצוי לשוד.
הכמות פאן בויז בערוצי הטלוויזיה שמהללים את לברון בצורה חסרת פרופורציות כאשר קבוצתו מנצחת וקוטלת את חבריו לקבוצה בלי פרופורציות כאשר קבוצתו מפסידה גורמת לכך ששחקנים לא ירצו לבוא לשחק איתו וכאן דוראנט נגע בול בנקודה
לברון מבחינתי כבר שנה שלישית לא השחקן הטוב בליגה וזה רק ילך ויתדרדר והסיקור שהוא מקבל לא קשור להישגים
מבחינת שמות גם ל אוקלהומה עם דוראנט ווסטברוק איבקה ואדאמס לא הייתה קבוצה פחות טובה מהווריירס.פשוט ה 73-9 הפכו אותם לפייבוריטים
אז למה זה בסדר לשנמך את דוראנט כדי להרים את קארי ולהגיד שהוא השחקן הכי חשוב בגולדן סטייט, ודוראנט רק רוכב על העגלה?
גם אתה יודע שמדובר בבולשיט.
אני מעולם לא שינמכתי את דוראנט.
אמנם אני יותר אוהב את קארי אבל כבר עונה שלישית אני טוען שדוראנט השחקן הטוב בעולם.
אתה יודע מה זה לפני שנתיים וחצי אחרי האליפות של הקאבס להגיד שדוראנט השחקן הטוב בעולם?אני הייתי היחידי שאמר את זה אז
יש המון אוהדים של גולדן סטייט שמשנמכים אותו, ומבחינתם "הם לקחו אליפות בלעדיו, ויכולים לקחת גם אחרי שהוא יעזוב" רק חבל שזה לא מסתדר עם המציאות.
דוראנט הוציא את כל התסכול מהדירוג שלו אחרי לברון עוד בערוץ הבית 🙂
ללברון לא הייתה קבוצה פחות טובה מהווריורס? מאיפה השקר הזה הגיע?חבל שאתה עושה הכל בשביל להפוך את התמונה , מה קשור ההרחקה של דריימונד והליגה דריימונד שיחק במשחק 6 ו7, מי שלקח את האליפות היה לברון ממש לא ההרחקה של דריימונד (אבל בוא נאשים את הליגה במקום לתת תהילה לשחקן שאתה מתעב). עם סייד קיק נפלא לצידו בשם קרי (הופעות של לברון במשחקים 5-6 שמורות בהיכל התהילה ).
היה שחקן יותר טוב בפלייאוף 2016 מלברון? רק ב2017 ו2018 לשוראנט היה טיעון לגיטימי לשחקן הטוב בעולם לצדו של לברון.
דוראנט מנסה למנוע מקוואי ודיוויס להגיע מפחד שיהיה לו תחרות אמיתית סוף סוף, מהלך יפה
חח בדיוק מה שחשבתי. קאווי לא יגיע בחיים אני רואה אותו ככ נהנה להיות הכוכב ולשחק iso אינסופי ולקחת את כל זריקות הקלאץ הוא מחייך לציפורים אחרי המשמעת של פופ. נראה לך יגיע לתאגיד שיעשה לו כאב ראש. קאווי יגיע לקחיפרס או ישאר בקנדה. הוא מוזמן להגיע לפילי בכיף אם הוא רוצה אבל לא נראה לי שהוא בעניין.
אם הוא יישאר בטורונטו, הסיכוי שלו לקחת תארים שואף לאפס, אז מה זה שווה לו בדיוק, הוא צריך להתחבר עם כוכבים גם אם זה אומר לוותר קצת על הכדור.
קאווי מוזמן להתחבר לכוכבים בפילי עם גימי ואמביד יעשו כולם הנחת חבר הגנת מוות ואליפות. תארו לכם קבוצה עם סימונס באטלר קאווי אמביד. יאבה דאבה דו מה שנקרא. אבל רק אם בא לו
קוואי או ישאר בטורונטו או הקליפרס של גרי ווסט
דייויס רוצה להגיע ללייקרס השאלה אם ניו אורלינס רוצים ולא יעשו כמו סן אנטוניו וקוואי וישלחו את דייויס לבוסטון תמורת חבילה יותר טובה.
גם אם דייויס מצטרף ללברון שבפלייאוף הבא יהיה בן 35 וחצי זה עדיין לא עושה את הלייקרס מועמדת לאליפות.הם צריכים כוכב שלישי
הווריירס היו צריכים לסגור את זה ב 5 אחר כך בא כדור שלג ששחקנים של הווריירס נפצעו.הייתה גם היחנקות של הווריירס אבל בלי ההרחקה זה היה נגמר 1-4
לברון-קרי
קיירי-תומפסון
לאב-דריימונד
ב 2016 זה יתרון לקאבס מבחינת כישרון.
לווריירס היה את איגי ולבינגסטון ואת בוגוט.שאר החברה בלטו רק בגלל השיטה כמו האהובה קלארק ואפילו הביאו באמצע העונה את ורזאו המאחז מקליבלנד
לקאבס היה את גיי אר סמית בשיאו.מתאים גם לשיטה של לברון.TT לפני הקרדשיאן פריי ג’פרסון דלי.כאן יש יתרון קטן לקאבס בכמות ולווריירס יתרון קטן באיכות.
הווריירס מבחינת כישרון בשנתיים הללו לא היו יותר מוכשרים מקליבלנד או אוקלהומה.השיטה שלהם הייתה יותר טובה
כל הניסיון לייצר דרמה אמריקאית קיטשית שלברון האנדרוג בא מלמטה וניצח את הווריירס הענק הגדול(אז בלי דוראנט) מגוכח בעיני.
קליבלנד מבחינת סגל ב 2016 הייתה שיוויונית לווריירס
האהובה=ברבוסה
נכון מאד. אוק והקאבס פשוט הפסידו ליריבה ברמתן.
חשבתם על המאצאפים, ללוחמים היה מאצאפ מופלא מול קליבלנד, לאב שלא מתאים לסידרה, שומרים כמו דריימונד איגודלה וקליי, ספסל איכותי הרבה יותר, קבוצה שהוכרזה כקבוצה הטובה בהיסטוריה, 3-1 מול קבוצה 73-9, לברון היה במצב של אנדרדוג שוב השנאה מעוורת אותך ומרגיש לי כמו דיון עם דתיים, אתה לא מסוגל להודות שלברון נתן את שניים מהופעות הגדולות בהיסטוריה, בוא נאשים את כדור השלג ב ההרחקה של גרין (ששיחק במשחקים 6-7) את הפרקט העקום את השופטים את הליגה , רק לא להודות בגדולה של לברון זה פשוט עצוב. לברון היה השחקן הטוב בפער אדיר בסדרה, הוא הגורם מספר 1 לניצחון של קליבלנד ולהפסד של הלוחמים הוא נעזר בסיד קיק נפלא בדמותו של ארווינג, זה לא היה השופטים זה לא היה ההרחקה בסופו של דבר זה היה השחקן שאתה שונא ומנסה להקטין בכל הזדמנות.
ולהתווכח עם פאן בויז של לברון זה לא כמו להתווכח עם דתיים?
קיירי סייד קיק?
בלי קיירי לברון יכול לחלום על אליפות בקליבלנד.
לברון עזב את וויד המזדקן כדי לינוק ממעיין הנעורים של קיירי
זו הגישה של מעריצי לברון במיוחד בתקשורת שדוראנט דיבר עליו.
קיירי סייד קיק
אני מת לראות מה הכינויים שתדביקו לאנטוני דייויס
ובלי דוראנט, קארי יכול לחלום על אליפויות נוספות, מה לעשות שלברון היה הכוכב הגדול של הסדרה הזו, למרות שגם קיירי היה מצוין, ובדיוק כמו שדוראנט היה הכוכב הגדול של שתי סדרות הגמר האחרונות, כי הוא שחקן הרבה יותר טוב מקארי.
AI3,
בראיה היסטורית ידברו על דוראנט כמו על ג'ורג' גרווין נניח.
קרי יוזכר באותה נשימה עם מייקל, לברון, מג'יק, קארים ולארי.
אני מקווה שהוא יעיף את גולדן סטייט לכל הרוחות, וייקח אליפות בכוחות עצמו, ואז כבר ידברו אחרת.
קארי היה סייד קיק, בדיוק כמו שקובי היה ב3 אליפויות של שאקיל והלייקרס, לא היה ספק מי הכוכב הראשי, גם האליפויות של הלוחמים רשומים הרבה יותר על דוראנט מאשר על קריי.
לגמרי איתך בזה. יהיה מאד מעניין לראות את זה.
אגב, להעיף את גולדן סטייט זה ניסוח שגוי – הוא היה צריך את ג"ס לא פחות, אם לא יותר, משהם היו זקוקים לו.
😂😂😂😂😂😂😂
הרגת אותי ברוך!!!
קרי סייד קיק!!!😂😂😂
לדוראנט!!!!!😂😂😂😂
כן אין ספק על מי האליפות רשומה, דוראנט היה שחקן טוב משמעותית מקרי ב2 סדרות הגמר והוא הגורם מספר 1 לאליפות של הלוחמים, קרי היה הכוכב שלידו, אבל אין צל של ספק מי היה הכוכב בסדרות, בדיוק כמו ב2016 לברון היה השחקן הטוב בפער אדיר וקרי ארווינג היה הכוכב המשני שלידו.
ברוך, הקבוצה היא של קרי ודוראנט הוא הטרמפיסט.
כלום לא ישנה את זה.
דוראנט רוצה גדולה היסטורית? בבקשה, יתכבד ויקח קבוצה משלו.
אה, כבר היתה לו כזאת והוא אפילו כמעט וניצח את הקבוצה של קרי
מממממ
בדיוק, גרין שיחק במשחקים 6-7, אבל מה התירוץ של אוהדי גולדן סטייט "השתנה המומנטום" עזוב גם הם יודעים שזה בולשיט, אם הם היו הקבוצה הטובה יותר באותה עונה, הם היו סוגרים את הסיפור במשחקים 6-7, כמובן זה לא קרה.
שלא יהיו אי הבנות כל מה שנכתב נכון ל 2016
היום אני חושב שקרי יותר טוב מלברון
גם דוראנט וקוואי אבל זה כבר לא קשור לדיון של 2016
בפלייאוף אין שחקן בליגה שמנגר לא היה בוחר לפני לברון, גם היום הוא כנראה השחקן הטוב בעולם, הוא לא המפלצת ההגנתית והתקפית ממיאמי, אבל מדובר בשחקן ההתקפי הטוב מכולם (קרי עילוי התקפי אבל כל שנה בפלייאוף הוא יורד ב2 רמות, לברון בפלייאוף מעלה רמה שלאף שחקן פרט לדוראנט אין).
מבין כל השחקנים שציינת, היחיד שברמה של לברון זה דוראנט, קארי וקוואי אפילו לא קרובים, גם היום שהוא כמעט בן 34.
אחלה פריוויו איתי אבל למה להתלכלך על הקליפרס?
טביאס שחקן סבבה לגמרי. הוא ויתר על 80 ל-4 הקיץ (אם אני לא טועה, משהו באזורים האלה) כי הוא חשב שהוא שווה יותר ועד עכשיו הוא מראה שיש לו קייס.
בברלי וברדלי הם שני בולדוגים מוכשרים
מה נגיד על גאלינרי? אני אצטט את שמעון: לא בושה להיות גאלינרי.
והארל אחלה בחלה של שחקן!
אני לא אומר שהם יהיו דטרויט 2004 (קרי, חבורת רג'קטים שלכל אחד מהם היה מה להוכיח והתגבשה לכדי קבוצה אלופה) אבל בהחלט מדובר ביופי של קבוצה שתמשיך לרוץ בחלק העליון של הטבלה ויהיה לה גם מה למכור בפלייאוף.
אם הם מסיימים 8 במערב זה הישג וכל הכבוד להם
את זה הייתי אומר בתחילת העונה
עכשיו הציפיה היא ליותר
תודה על הפריויוו
תראו איזה כיף זה ספורט באמריקה. 1000 מנופים בליגת הפיתוח של ה NHL
ואז זה קורה
https://twitter.com/CoryLyonsAHL/status/1070426431971307524?s=20
10000 צופים.
Fuk you autocorrect
משהו מעורר תאבון ,על למה לא רוצים לשחק עם הפלול……… אנחנו ב -ללל מוכנים לשחק עם הפלול באחות, רופא, ולדחוף לו מדחום לאיפה שלא זורחת השמש
https://bleacherreport.com/articles/2808589-why-doesnt-anyone-want-to-play-with-lebron-anymore?fbclid=IwAR1b-MMm3mDoPpswiLz2-v9az1dWR7EFeuDzHHBuNn3ScVy8RAgjckGakvo
What comes with that is the knowledge that if the team wins, it will be credited mostly to James; and if the team loses, it will be blamed on everyone around him.
כמה מדוייק…
זה בדיוק מה שאתם עושים לדרואנט, כשהקבוצה מנצחת, אז קארי הוא השחקן הכי חשוב, אבל כשמפסידים או אפילו משחקים פחות יפה, אז זה באשמת דוראנט, אוי הצביעות.
תבדוק מה גולדן עושים עם קרי בהיעדרו של דוראנט ולהיפך
מאבדים יתרון 1-3, מול שתי אליפויות ו-FMVP
שנון אתה! הכנסת לי טוב טוב!
פחחח
יוקיץ הוא הקרי של הסנטרים
איזה קלילות במסירות..איזה טאץ…
בינתיים אני מאנחוס רציני
ברוקלין מובילים ב10
ראסל נראה זוהר מתמיד עם המדים והנעליים
מה זה המפלצתיות הזאת? סטף 21 דק 30 נק 9 מ 14 מהשדה 7 מ 10 מהשלוש. מפחיד. הבן אדם עושה העונה הזאת דברים שאפילו בעונה הראשונה של ה MVP הוא לא עשה.
פילי באחלה רבע עד עכשיו. הבעיה שלהם השנה זה אם ישארו להם כוחות ברבע הרביעי.
בן סימונס מצויין. למד לנצל את הגודל שלו לקחת שחקנים לפוסט
וואי וואי KD לא להאמין. 5 דקות אחרונות של הרבע השלישי הבן אדם פתח מתפרה.
בינתיים הנטס תופרים את OKC
נראה לי אני עובר ל. Okc מה זה התוצאה הזאת קראב 7 מ 11 מהשלוש..
לפחות ווסטברוק השיג את הטריפל דאבל
טריסטן תומפסון בעונת חוזה… או שהוא מנסה לגבות את ההצהרה שלו מתחילת העונה שהקאבס זאת הקבוצה לנצח במזרח…
🙂
צ'די אוסמן פורח מאז שלברון עזב
הראפטורס הפעילו את המלחציים בהגנה. פילי לא מסוגלת בכלל לכדרר
הנאגטס לניצחון או הארכה
http://nba4live.fun/stream/live2/
הארכה
אסור לדנבר להפסיד את זה
אוק סיטי עוד יהרגו אותנו בסוף… יאללה בחיאת תביאו איזה קאמבק לחנוכה
אדיסו רצח אותם
הקהילה היהודית האכילה אותם ביותר מדי סופגניות… הם כבדים
לא מצחיק, אני בדיכאון, חשבתי הולכים לאליפות, הבעייה שעכשיו גם ההוא מגולדן סטייק התחיל לשלשל, זאת בכלל צרה צרורה, אדיסו אותך לפרסטי
lol באמת עצוב מה שקורה כאן אבל אולי יש עדיין סיכוי…נס חנוכה וזה (נשארו 8 דקות שצריכות להספיק ל…)
🙏
סתם לאוהדי הסלטיקס ולמי שמתעניין במה שקורה עם גיילן בראון.
יש שמועות ולכן צריך לקחת אותם בערבון מאד מאד מוגבל….
https://hardwoodhoudini.com/2018/12/05/boston-celtics-rumors-jaylen-brown-trade/
יש פה 3 אפשרויות טרייד שיכולים לעבוד.
לא מת על 3 הטריידים.
בראון טוב מכל שאר השחקנים שיבואו במקומו בטרייד ועדיף גם לשמור אותו כחלק מחבילה לשחקן גדול יותר סטייל דייויס אבל אם צריך לבחור אני בוחר בשני שכולל את סבוניס
גם אני על סבוניס יש לו לאן להתפתח עם הורפורד
כל הטריידים תמורת PF.
ג'ואקים נואה לבוש בבגדי כדורסל (בממפיס)… זה מראה שכבר חשבתי שחלף מהעולם
איזה פאול שטותי של המג'יק. תכף נגמר השעון זריקות והם שולחים את מארי לקו
והנה בהילוך החוזר רואים שבכלל הוא דרך בחוץ
פילי טורנטו
טריי יאנג נותן הצגת ניימאר
וויי וויי פליקנים בטירוף, לוקה מודריץ׳ לא יושיע הערב
תכלס OKC יכולים עוד לחזור. יש 7 דקות
ג'ורג' נזכר לשים שלשה – רק 13
דנבר האלה מנחוסים!!! אני אומר לכם – מנחוסים!!!
אמביד מפחד מהצבע זה לא ייתכן
הסיקסרס צריכים להכניס את אמביד למשחק. שיתנו לו כדור למטה במקום לתת לו לטייל על הקשת
משום מה נחסמתי לשליחת לינקים
זה הדארק-נט
וואו, הצטרפתי למחצית שנייה של טורונטו ואני בשוק חיובי.
אפילו לא מהרמה של המשחק או מישהו מהסופרסטארים על המגרש – מהרמה של השיפוט.
דממה, שקט, לא שורקים על כל מגע, לא נופלים בפחים, לא כופים כדורסל ללא מגע.
מדהים ממש וכיף לראות כדורסל פתאום.
כבר שכחתי מתי ראיתי את זה בנ.ב.א.
אחרי המשחק מול דנבר לשופטים נמאס להכריע משחקים בטורונטו… 😉
יאללה ג׳ורג׳י בוי – התחיל להשחיל
פוווווווווווווווווווול ג'ג'וווווורג'!
הוא השתגע
אוק' השמש זרחה עלייך העונה!!
פול וראסל ווואו!
יווו אוק חזזרו מהקבר רק 3 היה 21 לפני כמה דק
דיווח מהשטח אוק נעלו את ההגנה. הרמטי
אדיסו אתה שם…
תדווח מהשטח…
אני במתח קשה לשדר כרגע
אבל מה נראה שיש יותר אוהדים של אוקי סי באולם
יאללה תן סל
סעמק דיאנגלו ראסל הזה איזה דאנגר
פול ג'ורג' לא בהכרה
פול גורג לא בהכרה
נעילת אמסטף בהגנה ,נקודה לברוקלין דקה 20 לסיום
בשופט בן ….
היה פאול ברור בשלשה שזרק גיימי והשופט לא ראה. פה היה מקום ללכת לריפליי אבל נראה שהשופט רוצה לחנך אותו. גועל נפש!
לא בודקים פאולים בהילוך חוזר לדעתי. רק שריקות גבוליות של אאוט או דריכה על השלוש
מי העה מאמין לפני כמה דק שהתאנדר יקחו את זה רק שלא יפשלו וישלימו קאמבק פסיכי. דנבר ניצחה יאללה שאוק ינצחו וגם פילי ויהיה ערב מושלם לקבוצתיי. לא אכפת לי שיהיו נצחונות במותחן כמו דנבר
תגידו יכול להיות שג׳ורג׳ קלע 20 נק בשש דקות?
ראס נהנה מההצגה של גורג איזה ריב הוכ לדח יאללה של המשחק
פילדלפיה עם ג'ימי בטלר היא אולי קבוצה יותר חזקה, אבל היא גם קבוצה שפחות כיף לעודד. הבנאדם אסהול
איך ראס החטיא את זה רבאק ולא מבען בכלל למה שרודר עצר מתפרצתתתת
מה אתה לא מבין? היתה עבירה!
ראיתי בהילוך החוזר בושה
עכשיו גם ראס נשדד על עבירה שלא נשרקה לזכותו…
השופט….
אוק תמיד נשדדים עי השיפוט יאללה גורג תנצח בשביל אדיסו תן לו חג שמח
היה עבירה על ראס שוב אוק נדפקו יאללה נראה אם גורג מנצח את זה
גורגגגגגגג
אדיסו מתנת חג קיבלת רק שהנטס לא יהרסו עכשיו.
נס חנוכה במדינת היהודים שהיא לא ישראל
ווווואו פול גורג'גגגגגגגג!
יואווווו!
וואו איזה ענק ג'ורג'… טוב 3 שניות. נראה
אני בפירפור חדרים, יאללה אדיסו, הגנה
אדיסו קיבלת נצחון מדהים ממינוס 21 טריפל דאבל מטורף של ראס ולקינוח 47 נק של גורג עם סל נצחון יש תמורה לאגרה ולכסף. מבסוט בשבילך
+ 1000
שחקת אותה אדיסו
1000+
אחלה מתנה
וואיי איזו סיומת שם בברוקלין.
ראס עם טריפל חולני לפנתיאון וPG עם משחק שורף סלים פששששש, ענק
לכל שונאי ראס ובכייני ראס יש לי מבחר כובעים בשבילכם רק תבחרו ואני אביא סכין ומזלג.
+ 100
חחח… ענק התחברתי למשחק הזה במחצית אחרי הגולדנים… היתה לי הרגשה עליהם. וואו… הרבה מזה גם היה נעילה של ההגנה יש להם הגנה השנה מפחידה.
פחד איימים
הם יגיעו החודש לבוסטון ואני רועד מפחד…
אני הקמע של פול ג'ורג' lol
איזה קאמבק של התאנדר
איזה קאמבקממינוס 21
קאווי מנגב את הפרקט איתנו
גיים אובר בקנדה. חבל שאמביד כזה רך הוא הסיבה להפסד לא קיים לא בהגנה ולא בהתקפה
התלבטות פילי או ממפיס… יאללה נעבור לממפיס
פילי גמור שם אין מה לראות קאווי עושה עלינו בלואו אאוט. 4מביד לא מוכן להיכנס לצבע בשום אופן
לא נורא לפחות אוק ודנבר ניצחו זה לא לרמה שלנו
סימונס כרגיל 0 איום תקרה ברורה של סיבוב 2
אתם צריכים את כרמלו
אין לו שאיפות טנקינג. עמך הסליחה
😂😂
🤣
תענוג לראות את אמביד מושפל
אמביד מפחד מהצבע של טורנטו לא נכנס לשם בכלל פאקן פוסי במקום לדרוס אותם ולהילחם עם מגע. שקשה הוא בורח ממגע בצבע כמו מול בוסטון בפלייאוף שנה שעברה. ובן סימונס זה פח זבל להטריד כל עוד אפשר לפני שהבלוף יתגלה עוד שנה. ווילסון צנדלר לא שחקן חמישייה בקבוצה כזאת.
אני מתחיל לשנוא את סימונס מיום ליום
ברוכים הבאים למועדון
אני מהיום הראשון לא סבלתי אותו.מעבר לאין קליעה יש לו אטיטוד כאילו יש לו כבר מינימום 3 אליפויות.
על אמביד אני מת.
משחקים יותר טובים משחקים פחות טובים הוא אחד המצחיקים ואחד האנשים המרעננים בנבא עם טונןת כריזמה ונכסים בראש של דראמונד
גם אני מת על אמביד. אבל רבאק כנס לצבע מי מפחיד אותך בטורנטו? הוניל מליטא
כמה דיברנו עליו שנה שעברה הוא מול טייטום… שני הפכים. וזה לא שהוא לא טוב אבל צריך להיות פוץ מוחלט כדי לא לנסות אפילו שלשה אחת. שנה וחצי בליגה.
פוץץץץץ.
בחרת את המילה המדויקת
קוואי שוחט את פילי, איזה שחקן, הגנה, התקפה, הכל.
קאווי ירק עלינו וניגב את הפרקט ואז ירק שוב וניגב שוב
קוואי השנה מפלצתי איזה שדרוג זה לטרונטו לעומת דה רוזן המשלשל.
ואנחנו קיבלנו קלקול קיבה עם המשלשל…
טורונטו מנגבים עם פילי את הרצפה, סוחטים לאסלה, ומורידים את המים
עסוב שטויות ראית מה דוראנט אמר על התאגיד???
עוד לא התעמקתי. מרגיש לי כמו הרמה להנחתה לעצמו לפני המעבר לשם
אין סיכוי שהוא מגיע לשם. תקרא אתה תמות. דוראנט חבל בללל גיסנו. אמר שלברון מייצר סביבת עבודה רעילה שהוא מחזיק את התקשורת בביצים עם פאןבויז בקיצר הודיע ללייקרס שלא יגיע. שנה הבאה הוא מקום 7 בדירוג espn בגלל זה
שלח לינק שמעון זה מעניין.
הלינק https://bleacherreport.com/articles/2808589-why-doesnt-anyone-want-to-play-with-lebron-anymore?fbclid=IwAR1b-MMm3mDoPpswiLz2-v9az1dWR7EFeuDzHHBuNn3ScVy8RAgjckGakvo
דוראנט ביקש ממך להתגייס לללל בראיון
גם אני כבר השתכנעתי לפני שבוע שיעבור לליקרס אבל אחרי מה שאמר זה יהיה לעשות צחוק מעצמו.
אבל מי יודע מה עובר לו בראש ויש זמן עד ה 1 ביולי
אין סיכוי לייקרס. זה 100 אחוז גולדן ו0 אחוז קליפרס. בראיון הזה הוא הודיע אני לא מגיע בעצם הוא פתח פה על לברון כמו שמעולם לא פתחו עליו מרמור שתמיד הוא מדורג מעליו של שנים התפרץ 😁 לברון עוד ינסה למקום בספינים בערוץ הבית
בגולדן סטייט הוא יכול לקבל גם הכי הרבה כסף מאשר שאר הקבוצות והוא אמר שהפעם הכסף הכי חשוב לו והם כמובן יתנו לו מקס אבל יש עוד זמן עד יולי מי יודע אם יהיו עוד תקריות סטייל זו עם דריימונד וגם איך יראו בפלייאוף אבל הכיוון מעודד אחרי הדברים שאמר היום
פה https://bleacherreport.com/articles/2808589-why-doesnt-anyone-want-to-play-with-lebron-anymore?fbclid=IwAR1b-MMm3mDoPpswiLz2-v9az1dWR7EFeuDzHHBuNn3ScVy8RAgjckGakvo
אשך תעלה למעלה בתגובות.
דוראנט היום תקף את כל הפאן בויז של לברון ב אי אס פי אן ופוקס
אסתכל. תודה
אני אשמח לטעות
כיף לראות שחקנים מגעילים נכשלים.
אמביד, שתמיד נהנה להשפיל, מגלה שהורידו לו את המכנסיים מול כולם.
לגבי סימונס, אמרתי מרגע שדווח על הטרייד – זאת קבוצה של אצביד ובאטלר.
סימונס תוך שמה וחצי בחוץ תמורת רכז אמיתי.
אני עומד מאחורי זה.
לינק לספרס לייקרס חברה?
זהו התאוששתי…איזה קאמבק מלהיב ומפואר!
עכשיו אני מבין עד כמה אוהב את הקבוצה המרגשת הזו, לא משחקת כדורסל נכון טכל האנליטיקס אבל מפצה בהמון רגש!
כל הסיפור הזה של אף אחד לא רוצה לשחק עם לברון… הכל ישכח אם AD עובר לשם ויש לי הרגשה חזקה שזה קורה ושזה קרוב.
1+
כן AD יעבור לשם אבל הוא שחקן פנים.
היום דיברו שאף כוכב שצריך כדור לא ישחק איתו.
לא גורג לא באטלר לא דוראנט לא קוואי והרשימה ארוכה.דייויס בגלל היותו שחקן פנים הוא האופציה היחידה מהכוכבים והוא כנראה יגיע לשם תמורת אינגראם בול פופ ואחד מהשניים קוזמה או הארט.פחות מזה הפליקנס יוצאים פראיירים כמו ממפיס של פאן גאסול בזמנו
אלווין גנטרי היה העוזר מאמן בעונה הראשונה של קר בווריירס והוא אוהב משחק מהיר.הצעירים של הלייקרס יוכלו לרוץ שם וגם רנדל כבר מחכה שם
לא מאמין שיעבירו את קוזמה אבל חוץ מזה מסכים עם הכל
דיוויס גם עם אופי נוח ונשלט אז הוא תפור לזה מנטלית ומקצועית. איך דוראנט מנסה להפחיד את קאווי לשחק עם לברון חח מפחד מתחרות. הקטע שקאווי לדעתי נוטה לקליפרס ברצונו אבל יראה לאיפה יגיע עם טורנטו השנה ועלול לעשות גורג ולחתום שם.
אני אוהב את JV
מספרים מהטופ היום ובונוס סגירת דלת על האצבעות של אמביד…
אהבתי את מה שאמר בריאיון אחרי המשחק ואיך שאמר זאת
לייקרס
http://ripple.is/nba/4854-san-antonio-spurs-los-angeles-lakers
עוד לייקרס
http://troblivion.us/san-antonio-spurs-vs-los-angeles-lakers/
טוב… נרגעתי… איזה רבע של פול ג'ורג'!!!
רק שיגיע במוד הזה לפלייאוף ולא כמו שנה שעברה שראה את יוטה והלך לישון
קוואי עם מאזן של 0-12 מול פילי בכל הזמנים
6 שנים רצוף שפילי מושפלת בטורונטו (13 הפסדים רצופים)
ו….. צריך להעיף את אמביד מהשיחות על MVP אחרי ההצגה של הליטאי עליו היום- גיבור גדול על דראמונד וויטסייד
כולם מבלבלים את המח על. הגאמפר של פולץ
מה שהסיקסרס צריכים ש סימונס יתחיל לזרוק מבחוץ הוא פשוט גומר את ההתקפה של הקבוצה ללא איום מבחוץ
בקיצור פילי חזרו היום למציאות
פילי דווקא פתחו טוב את המשחק (וגם סימונס פתח מצויין לכל אלה שהחמיצו את ההתחלה) אבל אז הוא ואמביד נתקלו בהגנה המדהימה של הראפטורס.
אמביד לא יכול פשוט לטייל על קשת השלוש ולא ללכת פנימה, בטח שהוא השחקן החזק במגרש.
פילי יחסית צפויים בהתפקה שזה רדיק רץ על בול פיקים וחסימות לזריקה. דווקא התחילו יפה עם סימונס למטה (וניצל טוב את הגודל שלו לסלים קלים).
באטלר נותן כרגע למשחק לבוא אליו ולא ממש לוקח בכוח. אבל פילי תלויים באמביד ושהוא 5 מ-17 הם לא ילכו רחוק
http://www.sb2.live/2018/12/san-antonio-spurs-vs-los-angeles-lakers.html#video-0
אינגרם נקע את הקרסול
וואו לונזו
לונזו שחקן מצויין רק שיפסיקו לדכא אותו
אני מסכים ונראה את מה שהוא באמת שווה בניו-אורלינס
הכי טוב בלייקרס ברבע הראשון.
איך הוא מטיס את ההתקפה אחרי שהלייקרס לוקחים ריבאונד הגנה.
תוך 2 שניות הוא משאיר את לברון ואחר כך הארט מתחת לסל של הספרס
שווה כלום. קצת ינפח סטט בקצב משחק של גנטרי וזהו. נצחונות לא יהיו שם יותר מידי.
לונזו שחקן כמו עוד אלפים באן בי איי שמדברים עליו רק בגלל אביו והלייקרס. לא שווה יריקה
לונזו במשחק עומד לא שווה הרבה.
במשחק ריצה הוא ענק.
לוקח אותו עכשיו לווריירס במקום ליבינגסטון כמחליף של קרי נותן לליקרס עוד שחקן ספסל פלוס בחירת דראפט
בדיוק.
לברון רצה אותו כי הוא לא רכז בול הוג אבל שכח שלונזו חי על משחק מהיר.
זה 0 או 1 אצלו.
בשיטת לברון הוא לא שווה הרבה.
במשחק מהיר תהיה לו השפעה ענקית.
אתה בעצם אומר שהוא שחקן בינוני ואחלה שחקן לבחירה 28 לא לבחירה 2. מוכן לתת עבורו שחקן ספסל אומר הכל. יש הרבה שחקנים שהיית נותן שחקן ספסל עבורם. הוא היה אמור להיות סופרסטאר לפי אנשים פה
כי הרביעיה של הווריירס מעל הליגה ועובדים מושלם ביחד.גם את לברון לא הייתי מביא במקומם
הארט 3 עבירות בחצי דקה
איך אני לא סובל את הדרוזן הזה
סרטן בעיניים השחקן הזה
יואו נשבע לך שכתבתי את התגובה שלי בלי לראות את שלך?
!
חח.לא יכולתי להסתכל עליו גם בטורונטו.
איזה שדרוג טורונטו עשו עם קוואי ודני גרין
דרוזן זה סרטן בגוף המועדון.
פופ קבר את הספרס עם הטרייד הזה.
אשך בשבילך קצת אם טרם קראת פניני קאפקייק "So much hype comes from being around LeBron from other people," Durant said. "He has so many fanboys in the media. Even the beat writers just fawn over him. I'm like, we're playing basketball here, and it's not even about basketball at certain points. So I get why anyone wouldn't want to be in that environment because it's toxic. Especially when the attention is bullshit attention, fluff. It's not LeBron's fault at all; it's just the fact you have so many groupies in the media that love to hang on every word. Just get out of the way and let us play basketball."
What comes with that is the knowledge that if the team wins, it will be credited mostly to James; and if the team loses, it will be blamed on everyone around him.
"It's the LeBron Effect," Raptors guard Kyle Lowry says. "He puts a lot of pressure on you, but he takes a lot of pressure off of you, too. You know what you're getting. He's earned that, but he's human. If you're a strong enough personality, you can handle it."
אם זה ציטוט של הקאפקייק זה הדבר החכם הראשון שאמר בחייו.
אני אקרא עוד בהמשך היום, תודה
הוא גם מפחד מתחרות אז הזהיר את קאווי ספציפית לא לדחק ליד לברון שהוא לא יצליח לידו 😁😁😁
אשך זה לינק יותר מתומצת בערוץ הבית http://www.espn.com/nba/story/_/id/25460460/kevin-durant-not-sure-lakers-find-star-pair-lebron
סן אנטוניו מוחקת פיגור של 8 תוך 4 דקות ברבע השני ועולה ליתרון 2.
דרוזן ולונזו על הספסל וזה אומר הרבה על שניהם.
על לונזו לחיוב ועל דרוזן לשלילה
100+
מכירת החיסול של צעירי הלייקרס בדרך?
נשמע מאוד הגיוני.
אתה מביא את לברון וישר המשרה של כולם בסכנה.
הוא יחייך וייתן עליך מחמאות מעושות בתקשורת ומאחורי הקלעים יבחש כדי לארגן את הקבוצה שהוא רוצה, שתתאים סביבו.
לברון זה הפוליטיקאי הגדול ביותר בספורט אי-פעם.
לכן לא ניתן להשוותו לאף כדורסלן על אחר, קובי, מייקל, לארי.
אלא כדורסלנים, זה פוליטיקאי.
הוא מתמחה בתדמית, בחישות, תרגילים מלוכלכים במחשכים, העמדות פנים.
הוא בהר ראשמור של הפוליטיקאים המגעילים.
ברור הוא מתכונן לקונגרס ולמירוץ לנשיאות עכשיו זה אימון לקראת הכרישים הגדולים. היה מצחיק לראות מירוץ בין טראמפ ללברון 😁😁😁
10000000000000+
ביבי של הnba
מבחינת יכולת משחק הוא בהר רשמור של השחקנים!!!
הנה לונזו חזר וישר אסיסט לשלשה
מחזיק מאד ואוהב את הצעירים של הלייקרס.
גם את לונזו גם את הארט גם קוזמה וגם אינגראם.
לונזו חזר והנה ריצת 0-8 של הלייקרס
מישהו יתן לינק לייקרס אנטוניו? אני ברכבת מחפש בנייד ולא מוצא
http://www.sb2.live/2018/12/san-antonio-spurs-vs-los-angeles-lakers.html#video-0
תודה
הוא שחקן שנה שנייה בסך הכל.
בשנה הראשונה תקפו אותו בגלל אבא שלו
עכשיו בשנה השנייה תוקפים אותו בתקשורת כל פעם שהלייקרס מפסידים כי אי אפשר להאשים את לברון.
תנו לו לעשות טעויות ולהתפתח.
הדברים הטובים שלו עולים על הטעויות שלו וכרגע הוא נמצא במערכת שמדכאת אותו כשחקן
אני מסכים שהוא נמצא במערכת הכי חרא עבורו עם הגעת לברון. בלי קשר לזה הוא נראה לך לפחות אולסטאר? הוא דחקן סבבה שמנהל משחק לא רע מוסר ומריץ מתפרצות מעולה גם עיפה שיפר קליעה אבל הוא לא נראה שחקן של 20 ו10 למשחק. אין לו גם הגנה רק נגד המאבס שמר טוב.
רודי גיי נקודת אור בספרס
כשכולם היללו את דרוזן בפתיחת העונה אמרתי שהוא יקבור אותנו ושגיי צריך להיות הקלוז'ר
מה אתם מלכלכים על דרוזן שניכם הבחור סובל מפוסט טראומה לברוניזיס. כל פעם שרואה אותו נזכר באירועי העבר לא יפה ככה לצחוק. מול שחקנים אחרים הוא מעולה.
😆
אבל ברצינות, לברון לא הבעיה שלו.
יש לו בעיות חמורות הרבה הרבה יותר מלברוניטיס.
המשחק שלו לא יעיל בטירוף.
אין לו קליעה מרחוק.
אין לו מושג במיקום בהגנה.
והוא נכנס לפאניקה.
אלא הבעיות שלו.
סרטן בעיניים דרוזן.לא מסוגל לשים סל ממטר.
פופ צריך לתקן את הטעות שלו ולהטריד את דרוזן פלוס אולדרידג תמורת שחקנים צעירים והרבה בחירות דראפט.
פלייאוף לא יהיה פה והגיע זמן להתחיל בנייה מחדש
"If you're a younger player like a Kawhi, trying to pair him with LeBron James doesn't really make sense," Durant told Bleacher Report. "Kawhi enjoys having the ball in his hands, controlling the offense, dictating the tempo with his post-ups; it's how he plays the game. A lot of young players are developing that skill. They don't need another guy." פה
האם הקאפקייק עבר השתלת ביצים חדשנית וסודית במעבדות ללל אצל יואל???
אמרתי לך הוציא תסכול של הרבה זמן שלא מחשיבים אותו הכי טוב. חבר חדש התגייס לשורותיכם. תקרא תקרא יש הרבה פנינים.
ניק רייט בתוכנית של קולין ששכחתי את שם המשפחה שלו ושאנון שארפ לא אהבו את הביקורת של דוראנט כלפיהם
חכה אתה חושב התאגיד יעבור על סה בשקט? צפה לנקמות כל העונה מצד התאגיד כולל ספינים מרובים על kd. ההוראה הגיעה מלמעלה. עכשיו עוד יותר ירדו עליו ויאדירו את קרי בדביל למתג אותו כסייד קיק.
ולמתן גילור.ההימור שלי על 5-5 על עשרת המשחקים של הלייקרס(30-21)בדרך ליפול.היום הלייקרס עולים ל 0-4 ועם איך שהספרס נראים לא פוסל גם ניצחון חוץ של הלייקרס בסן אנטוניו עוד יומיים
אני הימרתי על 7 3 חיובי
נכון.אני זוכר ועניתי לך למעלה לגבי לונזו
האם דרוזן ארי המשחק ירוץ להתחבק עם לברון או שזה שמור רק למשחקי פלייאוף?
אני רואה לארי בירד החדש הרגיש את נחת זרועו של גרו הולידיי. 8 נק 2 מ8 מהשדה וקיבל בלואו אאוט.
שמעון עברה רבע עונה.הוא משחק יותר טוב מאשר בריאל מדריד שם ההגנות עליו היו יותר חזקות.
יהיו לו גם משחקים כאלה אבל בשביל אחד כמוני שראה אותו לא מעט ביורוליג לא האמנתי שהוא יראה כל כך טוב בנבא
אינגרם לא יחזור היום והארט כבר עם 4 עבירות, זה בדרך לנצחון של הספרז
רודי גיי מלך.עבר פציעה קשה באכילס בסקרמנטו וחזר כמו גדול
סוף סוף נמצא אצל מאמן שמוציא ממנו את המיטב
רודי גיי מתחיל להזכיר את ימיו היפים.
ולברון עושה סל מתי שהוא רוצה.
יתרון 8 לספרס.רודי גיי יוצא דרוזן נכנס.
שאלוהים ישמןר יש עוד פחות מ 3 דקות לרבע
הנה רק נכנס ישר החטיא והלייקרס בפיגור 5
הפלח נראה כאילו הוא סובל מטחורים עם החליפה המגוחחת והזיפים החדשים 🙂
2 סלים רצופים של דרוזן.
איך אופירה אומרת-מה ששלו שלו
השופטים רצחו וגם ירשו את בארטנס
כן.
הלייקרס לא יפסידו היום
עם מי ינצחו? אין להם כלים חוץ מלברון וקוז. אינגרם נפצע והארט בחוץ בגלל עבירות. בול מחטיא כרגיל. מיחאילוק מחטיא בלי הכרה.
אולדריג דרוזן גיי עדיין הרבה יותר חזקים. הספרז גורסים אותם לאט לאט בדרך לנצחון טיפוסי.
ייתכן שהספרס לא יגיעו לפלייאוף אבל אם יגיעו זה הקבוצה האחרונה שאני רוצה לפגוש עם פופ הממזר שיודע להכין נגרי על להתעלות. הקטע שעונה סדירה היא ארוכה ומתישה לזקנים האלו ויש להם גם פציעות אבל לדעתי יכנסו בסוף לפלייאוף ממקומות 7-8
בעיות הבריאות הולכות ונפתרות בג"ס אבל בעית איגודאלה לעולם נשארת. האיש פשוט איבד את זה.
האם ג"ס תנסה לבצע עסקת חילופי שחקנים שהוא בבסיסה?
הוא שם עבור שני מהלכים בפלייאוף שיצטרכו אותו וזהו. הוא שווה להם את זה ואז יאדירו אותו שאי אפשר בלעדיו. הוא חצי גופה כבר בהבשלה
הוא פורש בסוף העונה
הוא דיבר על להמשיך עוד שלוש עד חמש שנים. יש לו חוזה לשנה הבאה של 17 מיליון דולר
יש לו עוד שנה וחצי בחוזה.הוא כבר אמר שלא ימשיך לשחק אחרי הווריירס
בדיוק. מי מוותר על עוד עמה עשרות מליונים?
בסוף המשחק אני מצפה להתנצלות לגבי דרוזן
התנצלות לא, מחמאות אם יגיעו לו – כן
לגבי דרוזן לא תהיה התנצלות.3 סלים יפים לא מחפים על שנים של סרטן בעיניים והלייקרס ינצחו
שנים של סרטן בעיניים?
אז מה אדון שמעון,מה קרה לכל הסופרסטארים שאמורים להגיע ללייקרס?
אני זוכר שהתווכחנו על זה ועכשיו אתה מתחיל להוריד שחקן שחקן אה?
תדע שגם איי די לא יגיע לשם ,עזוב את כל הספינים של התקשורת ,הם עובדים תחת לברון
AD חתום אצל לברון אבל זה לא תלוי בו בשנתיים הקרובות. כי שחקנים הבינו מה זהלשחק לצד לברון 0 תהילה ולכן לא מגיעים. אבל יהיו לו את 2 האולסטארים שם יש הרבה אחרים כמו ביל קמבה, דמיאן שיתחיל בקרוב להסריח בפורטלנד אולי, אל תזלזל בכוח התאגיד לעולם. הוא לא צפה את הקושי הזה.
אגב גורג היה כבר סגור בלייקרס אפילו הוא בעצמו אמר ואז החליט להישאר באוק. ברח בזמן פורח לצד ראס ומתחלק בתהילה ליד לברון הוא היה נרקב ו-0 תהילה
הסיבה שהם לא עושים טרייד על ביל זה בגלל שהם צריכים את המכסים על אנטוני דייויס.
התוכנית הייתה שדוראנט או קוואי יבואו בפרי אייגנסי בחינם ואז על המכסים לעשות טרייד בשביל דייויס
נכון אבל דוראנט וקאווי כבר לא יגיעו
ייתכן שהספרס לא יגיעו לפלייאוף אבל אם יגיעו זה הקבוצה האחרונה שאני רוצה לפגוש עם פופ הממזר שיודע להכין נגרי על להתעלות. הקטע שעונה סדירה היא ארוכה ומתישה לזקנים האלו ויש להם גם פציעות אבל לדעתי יכנסו בסוף לפלייאוף ממקומות 7-8
הקינג התחיל בניגוב החומוס הלטבי
ווייט מאוד מאכזב אותי השנה.
הסיפור במפרץ זה האוהדים של אוקלנד שהולכים לאבד את שתי הקבוצות שלהם בבת אחת, הריידרס בפוטבול שהולכים ללאס וגאס, והלוחמים שעוברים לסן פרנסיסקו. הרבה זעם
זה מגעיל
לא צריך להיסחף עם אוהדי הווריורס . גם אם הם גרים באוקלנד הם רק צריכים לנסוע מספר דקות על הגשר מערבה .
הספרס מקבלים בראש מכל דיכפין חוץ מהלייקרס
דה קינג איז אין דה האוס נגרי הספרס הרכים לא יודעים מה לעשות איתו, אח.. פופ היו ימים שהיה מעלים את לברון ומביך אותו
שמעון מה אמרת על דרוזן?
אמרתי לך שהלייקרס מנצחים גם שהיה לפני כמה דקות 8 לספרס.
קבוצה גמורה הספרס.רק טריידים על הזקנים ובנייה מחדש
מתחיל לקבל לרברוניזיס מרגיש כאבים בגרון
דה קינג איז אין דה האוס נגרי הספרס הרכים לא יודעים מה לעשות איתו, אח.. פופ היו ימים שהיה מעלים את לברון ומביך אותו.
חח הקהל בשאגות MVP MVP בסטייפלס
וואו לברון אפילו אני מוריד את הכובע
ראיתם את ההתנהגות הבבונית הטיפוסית? וחברה זו לא גזענות אלה הכרות עם ההתנהגות הטבעית של הזכר אלפה ולברון עכשיו שיחק אותה הבבון אלפה בלהקה עם השלשה והריצה והספק צפחה בטוסיק של השופט שזה הבבונייה (ושוב תרגיעו, לא בקטע הגזעני אלא ההתנהגותי) בגדולתה.
לא הפסקתי לצחוק כמה שאנחנו דומים לבני דודנו הקופים 🙂
אבל למה כל מי שלא לברון מחטיא?
קוזמה מחטיא שתי שלשות קלאצ' לגמרי פנויות
והוא עוד הכי יציב
הקליעה של הלייקרס איומה
דרוזן השחקן האחרון שאני רוצה את הכדור אצלו עכשיו
ממתי אולדרידג', דרוזן וגיי נחשבים לנגרים?
מה זה הזלזול הזה בשחקנים מוכחים?
גיי לא.
דרוזן ואולדרידג שרידים של המשחק הישן מהמיד ריינג.הם נשארו מאחור
הספרז ראשונים להגיע ל-100 ולכן הלייקרס יגיעו אחריהם
מה הם רוצים הבני זונות האלה?
משחק שלישי העונה בין הקבוצות שזה הולך לקצה
שוות ביכולת לגמרי
שתיהן על סף פלייאוף ויש מצב ששתיהן יישארו בחוץ
קוזמה בחירה 2 לונזו בחירה 28 והכל הגיוני
הארט ולונזו בק טו בק בשבילך שמעון והנה קוזמה משלים עוד סל
איזה אפס הפטי מילס הזה 3 התקפות רצוף נזק איך דרוזן נעלם במאני חחח לברוניזיס מכה בגדול.
לונזו השחיל אותה 🙂
לא היו לי שום ציפיות מהמשחק הזה ובכל זאת הספרס הצליחו לאכזב אותי
הם צריכים לתת לבול את השלשות החופשיות ולא להארט. עדיף שלונזו יזרוק
וואו לברון נהיה קטלני בשנים האחרונות מהשלוש
רוזן דפרוזן
דה קינג, עוד מעט בן 34
דה קינג איז אין דה האוס 🙂
למה לחבור ללברון? הוא מסתדר לבד ..
זה כבר יותר מניגוב.
השיקוץ מרצף את הקבר מעל גווית הספרס
איזה שלשות לא יאומן. אפילו דרוזן קולע במאני טיים.
ומיד עבר לו…
מחר מופעי אוננות באולפני אי אס פי אן ופוקס.
שמעון לברון מצויין אבל לא צריך לשנמך את צעירי הלייקרס המצויינים כפי שעשו בעבר עם קיירי
חחחח מוקדם יבוא ניק רוואיט אחר כך יעלה שאנון שארפ ואז יבוא קאהורד ויסגור את המסיבה עם מופע קשקושים.
הרבה מחמאות גם לוולטון שניהל סופסוף מצוין את הרביעי
שמר על הארט כי ידע שיהיה חייב את שתי הצ'אקות שלו בסוף, הוא הקלע הכי יציב של הלייקרס
איך אני יודע שכל פעם שלברון מתקרב לסוויט ספוט שלו על הקשת אלכסונית משמאל הוא הולך לזרוק שלשה בסטפ-בק והשחקנים ששומרים אותו לא?
זה באמת לא ברור
כמו סרט
איזה הצגה מטורפת של לברון והלהקה. ממש תענוג
הלייקרס גם ינצחו עוד יומיים בסן אנטוניו.
סן אנטןניו קבוצה גמורה.
פופ צריך לתקן את הטעות שלו ולהטריד את דרוזן פלוס אולדרידג ולקבל כמה שיותר שחקנים צעירים ובחירות דראפט.
מהסגל הנוכחי משאיר את מארי הפצוע פורבס פורטל ווקר הפצוע גם כן ואולי ברטנס.כולם חוץ ממארי לספסל.משאיר את גיי ומילס לשנה שנתיים עם הצעירים.
אולדריג גמור ואולי קבוצת פלייאוף תהיה מספיק פראיירית לתת תמורתו משהו והסטטיסטיקה של דרוזן מטעה.הוא לא שחקן טופ 20 בליגה אבל יהיו גנרל מנגרים שיפלו בפח ויתנו תמורה נאה עבורו כמו שפופ נפל בפח
אף אחד לא ייגע בחוזה של למרכוס
יש לו עוד שתי עונות נוסף על השנה, 22 + 26 +24 מיל'
ביום שחתמו איתו על הארכת חוזה אמרתי שזה הסוף של הספרס וקוואי בסוף יבקש טרייד מה שאז נראה דימיוני שיקרה.
הכל כתוב בפוסט של הארכת החוזה של אולדרידג אין לי כח לחפש את זה עכשיו
החוזה של אולדרידג פלוס החוזה של גאסול.בנוסף הטרייד על קוואי וגרין שקיבלו את דרוזן והאוסטרי.אם לא היה אגו יכלו לקבל צעירים כמו אינגראם בול והארט ואז היה להם גם עתיד.
הספרס היו מועדון מוביל 20 שנים(מועדון הספורט הכי יציב בספורט האמריקאי ביחד עם ניו אינגלנד בפוטבול)
את הטעויות שנעשו שם בשנים האחרונות יקח הרבה שנים לתקן אבל לפחות הייתה להם את התקופה שלהם.
כתבתי את זה בנושא יענקל’ה שחר אצלנו בכדורגל אבל אעשה הקבלה לנבא.לא רק לשחקנים יש פג תוקף.גם למאמנים גנרל מנגרים ובעלים שפשוט לא משתנים ומסתגלים לתקופה החדשה
הגעתי ב90-95 לספרס ומשם התמוגגתי מלברון
הקבוצה הכי טובה בעולם מגיעה למפגש השנתי היחיד בקליבלנד, וככה נראים היציעים. מדהים:
https://twitter.com/anthonyVslater/status/1070473050632667136
מקום מת כמו עוד מקומות היום בארצות הברית
גם הסטייפלס סנטר לא היה מלא היום
ממשיך להתחזות סטוקטון?
קלמר לא מחודד.
אוי סטוקטון, לך לקבל טיפול.
יושב כאן לילה שלם ומשקיף מהצד, מחכה מחכה, מתבשל מעצבים. ועבור מה, הערה בשולי העמוד שאולי תטעה את גילרי? אל תשכח – אתה לכל היותר חובב שחמט. לא שחקן שחמט.
seek therapy.
לגבי "בק טו בק", הנתונים לעיל אינם סותרים שללא בק טו בק היו יותר ניצחונות לקבוצות הטובות וקרה לא פעם שקבוצות בכושר טוב שיחקו לא טוב במשחק השני של רצף שני משחקים.
וכן זה מגדיל את הסיכוי להיפצע.